jump to navigation

Reportage om mig i Veckans Åland december 21, 2006

Posted by Fredrik Gustafsson in Småprat.
trackback

För er som har tillgång till Tidningen Åland kan jag rekommendera att ni slår upp Veckans Åland där de har ett helt uppslag om någon galen klassisk liberal Mariehamnare. Känns bra att begrepp som klassisk liberalism nämns i Tidningen Åland; det händer inte varje dag.

Uppdatering: Glömde bort att nämna att även Nya Åland har gjort ett reportage om mig tidigare i år, som går att läsa här.

Kommentarer»

1. Jakob Lundberg - december 22, 2006

Har du gått och blivit kändis nu? 🙂

2. Fredrik Gustafsson - december 22, 2006

Jag får väl se om folk stirrar efter mig när jag går och julshoppar idag 🙂


Kommentera

