jump to navigation

En Åländsk tiger maj 29, 2007

Posted by Fredrik Gustafsson in Val 2007.
trackback

Niklas Lampi skriver om mig och mitt engagemang i en ledare i dagens tidning. Jag tycker det är otroligt roligt att han inte väljer den lätta vägen ut och avfärdar den klassiska liberalismen som extrem. Istället försöker han avmystifiera den, och pekar på att den faktiskt skördar stora framgångar i Estland. I övrigt sägs det många vänliga ord om mig, och om jag inte hade en så låg smärttröskel skulle jag tatuera in hela ledaren på ryggen.

Kommentarer»

1. Kaj Grüssner - maj 29, 2007

”Han sitter inte på hela sanningen. Men hans trots är befriande att se.”

Nej, inte på hela sanningen. Det är bara anarko-kapitalisterna i sann Rothbard-anda som gör det ;P

2. Sebastian Eriksson - maj 29, 2007

I höst kan du räkna med min röst! Och säkerligen många många andras med! 🙂

3. Fredrik Gustafsson - maj 29, 2007

Wow, tack! 😀

4. Sebastian Eriksson - maj 29, 2007

Det var så lite så! Det är på tiden att det väljs in folk med sunt förnuft. Och det verkar du ha gott om! 🙂


Kommentera

