jump to navigation

Med mössan i hand augusti 5, 2007

Posted by Fredrik Gustafsson in Meta.
trackback

Har bestämt mig för att köpa annonser för denna blogg åtminstone på diverse Åländska hemsidor. Jag startar därför en insamling där man kan bidra med pengar genom Paypal. Alla pengar kommer att gå till annonser för denna blogg, inget annat. Allt du behöver göra är att trycka på knappen, välja ett belopp, skapa ett konto och ta fram ditt kreditkort. Jag vill betona att alla bidrag är frivilliga. Denna blogg kommer alltid att vara gratis för alla användare. Detta är bara ett sätt för er som gillar bloggen och har några slantar över att se till att fler upptäcker den och kommer hit och diskuterar inför det stundande lagtingsvalet.

Kommentarer»

1. Fredrik Gustafsson - augusti 5, 2007

Oavsett om jag får in en enda euro skall jag försöka köpa en annons på Ålandstidningens hemsida. De tar 200 euro i månaden exklusive moms. Är väl rätt överkomligt även om det blir att äta gröt till frukost varje dag 🙂

2. Fredrik Gustafsson - augusti 7, 2007

Jaha, har ett förslag på banner att använda till Ålandstidningens hemsida (ja, de är så här små).

3. aginamist - augusti 7, 2007

Ser ju helt okej ut!

4. Fredrik Gustafsson - augusti 7, 2007

Gillar den oxå. Att den ser bra ut beror sannolikt på att det inte är jag som har gjort den. Jag saknar helt en högra hjärnhalva och allt som kan liknas vid några konstnärliga talanger. Då gäller det att outsourca 🙂

Kör igång annonseringen efter att den influensa som drabbat mig gått över. Vill inte fatta några viktiga beslut i mitt nuvarande tillstånd (att undervisa går dock alldeles utmärkt). Skall bli kul att se hur mycket besök annonsen inbringar. Jag kan ju direkt mäta hur många som hittar hit genom den och hur mycket valuta jag och de som bidrar således får för våra pengar.

5. Fredrik Gustafsson - augusti 10, 2007

Kommentera

