jump to navigation

Tid för bloggande januari 28, 2009

Posted by Kaj Grüssner in Småprat.
trackback

Som ni säkert har märkt så har det återigen varit en paus här på bloggen. I vanlig ordning beror det på att skribenterna är lite för upptagna med förvärvsarbete och därtillhörande aktiviteter för att få något vettigt till stånd. Det har stört mig rätt mycket att jag inte kunnat skriva något.

Men nu på fredag far jag upp till Kajana för att fira min Morfars 90-årsdag och tänker ta tillfället i akt att producera något läsbart. Det har ju hänt en hel del på senaste tiden, både i världen och vårt eget hemland. Så förhoppningsvis kommer det att börja dyka upp nya poster någon gång nästa vecka.

Kommentarer»

1. Fredrik Gustafsson - februari 3, 2009

Min frånvaro förklaras f.n. av att jag har världshistoriens segaste influensa. Börjar tro att jag får vänja mig att ha feber resten av livet snart 😦

2. Kaj Grüssner - februari 3, 2009

Bleh, det är mindre kul. Jag kan dock pigga upp dig med att jag snart kommer att publicera en ny bloggserie i fem delar 🙂

Dessutom har den förträfflige Johan Norberg länkat till min recension av Ankarloos bok på sin blogg. Vi borde nog ta och tita närmare på Minimalistens förslag till någon form av samkörning av liberala bloggar!


Kommentera

